Klient / Nowopowstała, autorska marka ekskluzywnych kostiumów kąpielowych
Cel / Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla marki SUSAN SWIMWEAR, zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego jako platformy sprzedażowej produktów marki
Realizacja 1. Stworzenie logo marki wraz z kolorystyką. Założenia logotypu: połączenie dwóch liter S, stanowiących monogram nazwy SUSAN SWIMWEAR. Kolorystyka chłodna, nowoczesna i ascetyczna, zastosowane kolory to szarość i grafit. Założenie takie wynikało z koncepcji opracowania metalowego emblematu z wygrawerowanym sygnetem i opatrzonego kryształem Swarovski, umieszczanego na każdym kostiumie w jego tylnej części, jako ozdobna sygnatura projektantki. Litery S tworzące logo, poprzez wycienienie lub przerwanie ich dolnych krawędzi i zakończenie w formie niepełnej obłości, dają wrażenie zanurzenia dolnych krawędzi w wodzie. Miękki zarys liter S, kojarzy się również z grzbietem fali. 2. Stworzenie kompleksowego kontentu copywriterskiego – filozofia marki, claim, opisy produktów, dwie wersje językowe 3.Zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego jako platformy sprzedażowej produktów marki, ale również witryny o znaczeniu wizerunkowym
Otwarta forma graficzna będąca połączeniem liter S i S.
Miękkie linie przypominają kształt grzbietu fali, zakończenia liter toną w fali lub nikną w chmurach.
Litery są równe, żadna z nich nie dominuje, prosty, bezszeryfowy krój fontu w nazwie.