Courier 96

Identyfikacja wizualna dla nowopowstałej marki – BERKANA, oferującej kosmetyki specjalistyczne i suplementy dla branży jeździeckiej. Marka docelowo będzie rozszerzać swoją ofertę o linie dedykowane różnym potrzebom związanym z pielęgnacją i suplementacją koni. Odbiorcami produktów mają być zarówno jeźdźcy profesjonalni jak i amatorzy jeździectwa, o różnym stopniu zaawansowania.
Sygnet to zarys głowy konia z kaskadowo opadającą grzywą. Jednoznacznie wskazuje na branżę hippiczną.
W dolnej części formuje się w kształt liścia. Wywołuje to jednoznaczne skojarzenia z naturą, ekologią, produktami wytwarzanymi z szacunkiem dla środowiska naturalnego.
Key visual – ekologicznie świadoma kolorystyka głębokiej zieleni i piasku, bazująca na kolorach występujących w naturze, stonowanych i eleganckich.
Logotyp zapisany wersalikami o tym kroju pisma jest prosty, przejrzysty, nowoczesny i budzący zaufanie.

SKLEP INTERNETOWY

ETYKIETY PRODUKTOWE