Courier 96

Klient: Start-up medyczny z Wrocławia
Cel:
Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla marki COOLTEC oraz innowacyjnego urządzenia wspomagającego męską płodność – COOLMEN
Realizacja:

1. Stworzenie minimalistycznego, nowoczesnego, dyskretnego i męskiego logo dla urządzenia wspomagającego męską płodność dzięki zastosowaniu bezinwazyjnego procesu schładzania.
2. Opracowanie layout’u aplikacji mobilnej zintegrowanej z innowacyjnym urządzeniem wspomagającym męską płodność – COOLMEN. 3. Wdrożenie kompleksowego projektu wizerunkowego marki COOLMEN – lifting strony internetowej.
Zamknięta forma graficzna będąca połączeniem liter C i M. Obłości litery M wywołują skojarzenie z łopatkami wirnika. C zamknięte wewnątrz stanowi jądro kompozycji, w którym jeden element jest chroniony/otulany przez drugi.
Kształt litery M, otulonej literą C, kojarzy się z wycięciami w masce gladiatora, podkreślając fakt, że marka jest stworzona dla mężczyzn.
Kolorystyka: litera M w zimnym, stalowym odcieniu z gradientem. Litera C w kolorze niebieskim wskazuje na proces chłodzenia.
Logotyp pisany kapitalikami wzbudza zaufanie, litery „o” poprzez przerwanie obrysu wpuszczają powietrze, co przywodzi skojarzenie z procesem chłodzenia.

STRONA INTERNETOWA

COOLMEN_monitor2
COOLMEN_monitor3
COOLMEN_monitor4

GRAFIKA APLIKACJI