Courier 96

cropped-COURIER96_logo.jpg
Przetrwały wybuch bomby atomowej i były na Ziemi przed dinozaurami. Miłorzęby – najbardziej odporne drzewa, o ozdobnych, wachlarzykowatych liściach z gęstym unerwieniem, od stuleci wykorzystywane były jako element zdobniczy w biżuterii czy ozdobach fryzur japońskich gejsz. Ten roślinny symbol znalazł swój graficzny zapis w logo marki Bartonne Agencement & Verrière, za którą, jak sam pisze jej twórca, „kryje się niezachwiana ambicja oferowania produktów i niezwykłych doświadczeń tym, którzy podobnie jak my dzielą szczególną miłość do wnętrz.”
Motyw liścia miłorzębu. Delikatny, ornamentowy styl. Idealny symbol długowieczności, siły i piękna.
Tagline AGENCEMNET & VERRIÈRE wskazuje branżę, w której funkcjonuje marka i główny przedmiot działalności. Logo może też funkcjonować samodzielnie, bez tej charakterystyki.
Key Visual – złoto i czarny 90%. Szlachetna, luksusowa kolorystyka, pozycjonująca markę w segmencie usług premium.
Logo może funkcjonować także w formie pieczęci, zamykając sygnet logotypem i tagline’m.