Klient: Organizator międzynarodowych zawodów jeździeckich w dyscyplinie skoków przez przeszkody,
organizowanych na terenie prestiżowego ośrodka jeździeckiego.
Cel: Stworzenie identyfikacji wizualnej dla bistro serwującego dania typu Sea Food/Sushi, napoje
oraz koktajle alkoholowe
Realizacja: Opracowanie identyfikacji wizualnej – logo, menu, branding z zachowaniem spójnej
z istniejącą identyfikacją marki organizatora, kolorystyki.
FM
FM WORLD
Klient: Koncern kosmetyczny o globalnym zasięgu, działający na zasadzie marketingu wielopoziomowego
Cel: Audyt katalogu produktowego w oparciu o brief i strategię marki.
Realizacja: Analiza katalogu pod względem selekcji zdjęć wraz z modyfikacją layoutu stron, dla selektywnej
marki perfum oraz kosmetyków pielęgnacyjnych z linii UTIQUE.
VLN
Mammazine
Klient: Magazyn parentingowo-lifestylowy
Cel: Publikacje i wsparcie merytoryczne w zakresie redagowania tekstów i planowania contentu w latach
2016-2018. Całościowa opieka artystyczna i realizacja graficzna / DTP wydania nr 3/2017
Realizacja: Pisanie artykułów o tematyce społecznej, kulturalnej, zdrowotnej. Tworzenie wartościowego
contentu, pozyskiwanie osobowości / przeprowadzanie wywiadów z bohaterami wydań.
Pałac Ciekocinko
Klient: Pałac Ciekocinko Hotel***** Resort & Wellness,
Cel: Kompleksowa obsługa PR’owa w latach 2014-2017
Realizacja:
– budowanie relacji w mediach społecznościowych oraz ich obsługa
– przygotowywanie informacji prasowych (press kit & press release):
* publikacje autorskie: VIVA!, Gala Wedding, Trendy Art of Living, Dolce Vita, Kuchnia, Golf & Roll, RUGBY
* publikacje redakcyjne: Esquire, Viva!, Playboy
– budowanie relacji z dziennikarzami
– kreowanie i dbałość o wizerunek firmy i jej komunikację
– projektowanie materiałów drukowanych i web w oparciu o istniejącą identyfikacje wizualną
– redagowanie treści na stronę www oraz opracowywanie ofert sezonowych i promocyjnych
Baltica
Klient: Organizator Międzynarodowych Zawodów Jeździeckich w Skokach przez Przeszkody
Cel: Kompleksowa obsługa PR’owa w latach 2014-2017, bieżąca obsługa w zakresie projektowania materiałów drukowanych
w oparciu o istniejącą identyfikację wizualną
Realizacja:
– prowadzenie biura prasowego podczas sześciu edycji eventu
– opracowywanie informacji prasowych i budowanie relacji z dziennikarzami i fotografami
– budowanie relacji w mediach społecznościowych
– kreowanie i dbałość o wizerunek eventu i jego komunikację
– redagowanie treści na stronę www oraz merytoryczna opieka nad sekcją NEWS