Klient: Start-up medyczny z Wrocławia
Cel: Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla marki COOLTEC oraz innowacyjnego urządzenia
wspomagającego męską płodność – COOLMEN
Realizacja:
1. Stworzenie minimalistycznego, nowoczesnego, dyskretnego i męskiego logo dla urządzenia wspomagającego
męską płodność dzięki zastosowaniu bezinwazyjnego procesu schładzania. Sygnet – zamknięta forma graficzna,
stanowiąca połączenie liter C i M. Litera M w stalowym kolorze, zamyka w sobie literę C w kolorze kobaltowym.
Sygnet jest wyraźnie męski, kojarzy się z techniką, bezpieczeństwem. Zaokrąglone krawędzie litery M wywołują
skojarzenie z łopatkami wirnika. Litera C zamknięta wewnątrz sygnetu stanowi jądro kompozycji, w której jeden
element jest chroniony/otulany przez drugi. Logotyp pisany kapitalikami wzbudza zaufanie, litery O poprzez
przerwanie ich obrysu „wpuszczają powietrze” – ponownie robi się chłodniej.
2. Opracowanie layout’u aplikacji mobilnej zintegrowanej z innowacyjnym urządzeniem wspomagającym
męską płodność – COOLMEN.
3. Wdrożenie kompleksowego projektu wizerunkowego marki COOLMEN – lifting strony internetowej.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *