Courier 96

CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

ZREALIZOWANE PROJEKTY I WSPÓŁPRACA

"Słoneczne Południe” to kameralna inwestycja o niebanalnej architekturze i zaawansowanych technologicznie rozwiązaniach. Nowopowstające osiedle realizowane w podwrocławskich Księginicach przez firmę
Nowa inwestycja Blue Forest Development prezentuje architekturę o wartościach uniwersalnych, wrażliwą na lokalny kontekst, szanującą środowisko, trafiającą w upodobania różnorodnych
Identyfikacja wizualna ślubu Joanny Przetakiewicz i Rinke Rooijensa, który odbył się w Grecji w hotelu Amanzoe. Zrealizowany został pełen zakres
Data premiery: 8 kwietnia 2020 ?W czasach, gdy dobrych wiadomości potrzebujemy najbardziej, mamy dla Was prawdziwy hit, blockbuster i pigułę
Startup technologiczny z Warszawy powierzył nam zadanie opracowania identyfikacji wizualnej dla marki świadczącej usługi wirtualnego sejfu w oparciu o technologię
Klient: Bistro serwujące śniadania i lunche w Poznaniu, kultowe miejsce na mapie miasta Cel: Projekt nowego MENU, trzy karty ŚNIADANIA,
Klient: Dolnośląski Instytut Doradczy – organizator eventu It’s My Time Fashion Show Vol. 5 – pokazu mody dla osób z
Klient: Producent sprzętu i akcesoriów jeździeckich Cel: opracowanie koncepcji kampanii reklamowej do katalogu kolekcyjnego na rok 2020. Layout katalogu. Skład
Klient: Spółka zajmująca się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami Cel: Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla marki PROPERTY 11, naming, logo, key visual, projekt
Publikacja wywiadu z Szymonem Brodziakiem na łamach La Vie Magazine No 4, współpraca z artystą i redakcją nad koncepcją layoutu.
Klient: Klient indywidualny - pisarka i blogerka Agnieszka Maciąg Cel: Wykonanie liftingu autorskiego bloga skupiającego się na świadomym i zdrowym
Klient: Organizator międzynarodowych zawodów jeździeckich w dyscyplinie skoków przez przeszkody, organizowanych na terenie prestiżowego ośrodka jeździeckiego. Cel: Stworzenie identyfikacji wizualnej dla
Klient: Start-up medyczny z Wrocławia Cel: Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla marki COOLTEC oraz innowacyjnego urządzenia wspomagającego męską płodność - COOLMEN
Klient: Organizator międzynarodowych zawodów jeździeckich w dyscyplinie skoków przez przeszkody, organizowanych na terenie prestiżowego ośrodka jeździeckiego. Cel: Stworzenie identyfikacji wizualnej
Klient: Koncern kosmetyczny o globalnym zasięgu, działający na zasadzie marketingu wielopoziomowego Cel: Działania wizerunkowe oraz komunikacja poprzez social media dla
Klient: Koncern kosmetyczny o globalnym zasięgu, działający na zasadzie marketingu wielopoziomowego Cel: Działania wizerunkowe oraz komunikacja poprzez social media dla
Klient: Koncern kosmetyczny o globalnym zasięgu, działający na zasadzie marketingu wielopoziomowego Cel: Działania wizerunkowe oraz komunikacja poprzez social media dla
Klient: Polska sieć telefonii komórkowej należąca do firmy FM WORLD Cel: Stworzenie kompletnego katalogu ofertowego. Realizacja: Stworzenie identyfikacji wizualnej marki FM MOBILE,
Klient: Nowopowstała, autorska marka ekskluzywnych kostiumów kąpielowych Cel: Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla marki SUSAN SWIMWEAR, zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego jako
FM WORLD Klient: Koncern kosmetyczny o globalnym zasięgu, działający na zasadzie marketingu wielopoziomowego Cel: Audyt katalogu produktowego w oparciu o
Klient: Wiodący dostawca maszyn i części zamiennych dla przemysłu farmaceutycznego Cel: Kompleksowa obsługa PR wraz z projektowaniem graficznym. Realizacja: Analiza
AHT Business Consulting Klient: Spółka zależna świadcząca usługi w zakresie doradztwa korporacyjnego. Cel: Wykreowanie marki w oparciu o brief klienta. Realizacja: Praca koncepcyjna
Klient: Akademia Jeździecka Verso La Natura Cel: Stworzenie identyfikacji wizualnej wraz z rebrandingiem. Realizacja: Modyfikacja istniejącego logo, nowa identyfikacja wizualna, przepracowanie kolorystyki,
Współpraca z prestiżowym magazynem lifestylowo-parentingowym. Przeprowadzenie wywiadu z pisarką i autorką poczytnego bloga o zdrowym i świadomym życiu - Agnieszką Maciąg.
Współpraca z prestiżowym magazynem lifestyle'owym. Przygotowanie artykułu / recenzji wegańskiej restauracji FARMACY w Londynie oraz przeprowadzenie wywiadu z jej właścicielką
Klient: Magazyn parentingowo-lifestylowy Cel: Publikacje i wsparcie merytoryczne w zakresie redagowania tekstów i planowania contentu w latach 2016-2018. Całościowa opieka
Klient: Pałac Ciekocinko Hotel***** Resort & Wellness, Cel: Kompleksowa obsługa PR’owa w latach 2014-2017 Realizacja: - budowanie relacji w mediach społecznościowych
Klient: Organizator Międzynarodowych Zawodów Jeździeckich w Skokach przez Przeszkody Cel: Kompleksowa obsługa PR’owa w latach 2014-2017, bieżąca obsługa w zakresie
Client: The company dealing with horse sale on the international market placed in Milan Objective/Aim: Creating brand identity Implementation: designing

PUBLIKACJE

Kształty, plamy, cienie – wystawa Jerzego Zajączkowskiego w Muzeum Miejskim Wrocławia, trwająca od 1 kwietnia do maja, była preludium wiosny
Wszystko, co wartościowe, zwykle kształtuje się w turbulentnych okolicznościach. Nie inaczej było i z tym skrawkiem ziemi, który przez ponad
Od dzieciństwa w muzykalnym domu, przez wrocławską scenę hiphopową, niezliczone festiwale muzyczne w Europie, winnice w Dolinie Loary i z
Położony 155 metrów nad powierzchnią chodnika przy ulicy Fenchurch 20 w Londynie jest najwyżej zlokalizowanym ogrodem publicznym nad Tamizą. Kultowy Sky Garden –
Restauracja nazwana na cześć świętego miasta Indii – BENARES (starożytne Waranasi, miasto między dwoma rzekami) – które uchodzi za miejsce
Banksy powiedział kiedyś: Lubię myśleć, że mam odwagę stanąć anonimowo w zachodniej demokracji i wzywać do rzeczy, w które nikt

więcej publikacji

Polecają nas

INSTAGRAM